REGULAMIN SKLEPU

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Sklep internetowy dostępny pod domeną a-medyczny.pl jest własnością firmy Awicenna Sp.J. D.Zielińska-Ignaczak i Wspólnicy mieszczącej się w Łodzi przy ul.Limanowskiego 121. tel:42 651-29-05
NIP:726-000-62-85 REGON:470747953
KRS 0000157983 Sąd Rejonowy dla Łodzi Śródmieście w Łodzi XX Wydział Krajowego Rejestru Sądowego, będącej Przedsiębiorcą.

2. Sklep prowadzi sprzedaż detaliczną na pośrednictwem sieci Internet i jest w pełni odpowiedzialny za zgodność świadczenia z umową.

3. Zamówienia przyjmowane są za pośrednictwem strony internetowej www.a-medyczny.pl lub e-mailowo pod adresem biuro@a-medyczny.pl. Pod tym samym adresem e-mail Klienci mogą się kontaktować ze Sklepem.

4. Zamówienia produktu z naszego sklepu internetowego można dokonać po kliknięciu KUPUJĘ a następnie ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY. Po wybraniu metody płatności i przesyłki należy wpisać dane zamawiającego. Należy podać nazwę klienta, dokładny adres, adres wysyłki (jeśli inny niż podany wcześniej) i numer telefonu. Jeśli Klient chce otrzymać fakturę VAT powinien podać również NIP lub umieścić taką informację w formularzu w rubryce UWAGI.

5. Jeśli Klient chce zostać stałym Użytkownikiem musi wpisać hasło oraz je powtórzyć. Tworzone jest wtedy Konto Użytkownika, na którym gromadzone są dane oraz informacje o Kliencie dotyczące jego działań na a-medyczny.pl. Z chwilą potwierdzenia rejestracji dochodzi do zawarcia umowy dotyczącej prowadzenia Konta pomiędzy Klientem, a Awicenna s.j.D.Zielińska-Ignaczak i Wspólnicy, której przedmiotem są usługi świadczone przez a-medyczny.pl na warunkach określonych w Regulaminie.

6. Dane osobowe naszych Klientów objęte są rejestracją w GIODO:
Nr księgi: 124383
Nr zgł.: 019888/2012

7. Świadczenie usług w ramach Konta na a-medyczny.pl ma charakter bezterminowy. Klient ma prawo zlikwidować swoje Konto, w każdej chwili poprzez wysłanie wiadomości e-mail na biuro@a-medyczny.pl z prośbą o jego usunięcie. Powyższe nie dotyczy sytuacji, w których Awicenna s.j.D.Zielińska-Ignaczak i Wspólnicy jest w trakcie realizacji zamówienia złożonego przez Klienta, kiedy skutek rozwiązania umowy nastąpi z chwilą zrealizowania zamówienia.

8. Po złożeniu zamówienia na podany w formularzu rejestracyjnym adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z prośbą o potwierdzenie zamówienia. Aby zamówienie zostało zrealizowane należy kliknąć w podany link. Zamówienie niepotwierdzone w ciągu 14 dni będzie anulowane.

9. Podane ceny towarów są cenami jednostkowymi brutto (zawierają podatek VAT).

10. Ceny produktów mogą ulec zmianie w momencie wyczerpania zapasów lub zmiany cenników producentów, o czym Klient zostanie niezwłocznie powiadomiony po złożeniu zamówienia przez pracownika naszego sklepu.

11. Opisy produktów znajdujące się na stronie internetowej sklepu, ich właściwości oraz działanie pochodzą od ich producentów lub dystrybutorów.

12. Produkty przedstawione na zdjęciach są produktami oryginalnymi, jednak mogą różnić się od otrzymanych w przesyłce ze względu na zmieniony przez producenta wygląd czy wielkość opakowania, jak również dołączenie gratisów.

13. Wszystkie produkty dostępne w a-medyczny.pl są fabrycznie nowe i wolne od wad fizycznych i prawnych. Za wszelkie wady produktu odpowiada Awicenna sp.j.D.Zielińska-Ignaczak i Wspólnicy.

14. Umowa zawarta pomiędzy Klientem a Awicenna sp.j. D.Zielińska-Ignaczak i Wspólnicy dotycząca zakupu danego produktu w a-medyczny.pl jest terminowa i trwa przez okres realizacji zamówienia. Miejscem spełnienia świadczenia związanego z zakupem produktów w a-medyczny.pl jest adres dostawy wskazany przez Klienta, z wyjątkiem zamówień odbieranych osobiście, gdzie miejscem spełnienia świadczenia jest Apteka Awicenna mieszcząca się w Łodzi przy ul.Limanowskiego 121.

15. Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z zapoznaniem się z regulaminem sklepu.

16. Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez Awicenna sp.j.D.Zielińska-Ignaczak i Wspólnicy w ramach a-medyczny.pl będą rozstrzygane przez sądy powszechne. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. Więcej informacji dot. rozstrzygania sporów znajduje się pod adresem: www.uokik.gov.pl, dalej 'Rozstrzyganie sporów konsumenckich'.

II. PŁATNOŚCI I DOSTAWA 

1. Istnieją 3 sposoby opłacenia zamówienia:

* Płatność przy odbiorze (za pobraniem) – zapłata gotówką Kurierowi Inpost przy odbiorze paczki

* Przelew tradycyjny - poprzez samodzielne logowanie do banku internetowego lub w placówce banku. Po złożeniu zamówienia, na podany adres e-mail Klient otrzymuje link z prośbą o potwierdzenie zamówienia wraz z numerem rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym Awicenna S.j.D.Zielińska-Ignaczak i Wspólnicy zamówienie jest przekazywane do realizacji. Klient zobowiązany jest do zapłaty ceny za zamówiony produkt, w tym za koszty dostawy, nie później niż w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy

* Bezpieczne płatności online:

  • Karty płatnicze
  • Przelewy transferowe i e-przelewy
  • PayPal

2. Po zatwierdzeniu koszyka Klient przeniesiony zostaje do strony Przelewy24.pl, gdzie wybiera sposób płatności elektronicznej, a następnie jest przeniesiony do strony logowania swojego banku. Pola przelewu uzupełnione są automatycznie według zamówienia, a przelew wymaga jedynie zatwierdzenia przez posiadacza konta. Po zatwierdzeniu transakcji Klient przenoszony jest z powrotem do Sklepu i szczegółów zamówienia. Zapłata w systemie Przelewy24.pl stanowi jednocześnie potwierdzenie zamówienia.

Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Przelewy24.pl.


3.  Istnieją 3 formy odbioru towarów zamówionych w naszym sklepie internetowym:



* Odbiór osobisty w Sklepie EKO bez żadnych dodatkowych kosztów:

  • Łódź, ul. Limanowskiego 121 zobacz mapę pn. - pt. w godz. 9.00 - 17.00, sb. 10.00 - 14.00



Sklep informuje Klienta o terminie odbioru towaru drogą mailową lub telefonicznie. Zamówienie należy odebrać w ciągu 14 dni od otrzymania informacji o możliwości odbioru produktu. Zamówienie, które nie zostanie odebrane w wyznaczonym terminie zostanie anulowane.



* Dostawa za pośrednictwem firmy kurierskiej Inpost (24h od momentu odbioru paczki przez kuriera):

  • koszt przesyłki 15 PLN (przedpłata na konto przelewem tradycyjnym lub przez Przelewy24.pl)
  • koszt przesyłki 17 PLN (płatność gotówką przy odbiorze)



* Dostawa do Paczkomatu Inpost (24h od momentu odbioru paczki przez kuriera):

  • koszt przesyłki 13 PLN (przedpłata na konto przelewem tradycyjnym lub przez Przelewy24.pl)

DARMOWA DOSTAWA od 250 PLN (tyko przedpłata i tylko odbiór w Paczkomacie)

4. Wybór przewoźnika może być uzależniony od wymiarów paczek. 

5. Przy zamówieniu powyżej 400 PLN koszty dostawy pokrywa a-medyczny.pl, w przypadku wyboru dowolnej formy dostawy. DARMOWA DOSTAWA obowiązuje od 250 PLN (tyko przedpłata i tylko odbiór w Paczkomacie).


6. Jeśli Klient chce otrzymać fakturę VAT w formularzu zamówienia powinien podać NIP lub umieścić taką informację w rubryce UWAGI.

7. Czas realizacji zamówienia trwa 1-5 dni roboczych licząc od dnia zawarcia umowy i zależny jest od czasu zaksięgowania kwoty (w przypadku płatności przelewem) oraz skompletowania i przygotowania paczki do wysyłki. Może on trwać dłużej niż 3 dni robocze, o czym Klient zostanie poinformowany telefonicznie lub drogą mailową. Sprzedawca jest zobowiązany wydać rzecz Kupującemu nie później niż 30 dni od dnia zawarcia umowy.

8. Maksymalna waga 1 paczki to 25kg przy wysyłce do Paczkomatu oraz 30kg przy pozostałych przesyłkach. Maksymalne wymiary paczki to 100 x 60 x 40cm. Jeśli całkowita waga zamówienia przekroczy któryś z powyższych parametrów, Klient w trakcie składania zamówienia będzie miał do wybory tylko i wyłącznie odbiór osobisty w w/w punktach odbioru. Jeśli Kupujący będzie zainteresowany inną formą dostawy niż odbiór osobisty proszony jest o kontakt z biurem Sklepu drogą elektroniczną pod biuro@a-medyczny.pl w celu uzgodnienia formy dostawy i ewentualnych dodatkowych kosztów przesyłki.

9. Sklep realizując zamówienia, dostarcza towar na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Jeśli Klient jest zainteresowany wysyłką poza granice naszego kraju proszony jest o kontakt z Biurem Obsługi Klienta biuro@a-medyczny.pl

10. Sprzedający ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia powstałe w transporcie.

11. W przypadku przesyłki kurierskiej Klient proszony jest o sprawdzenie zawartości paczki w obecności Kuriera, a w przypadku jej uszkodzenia o spisanie protokołu szkody.




III. REKLAMACJE

1. Na podstawie dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/2161 z dnia 27 listopada 2019 r. zmieniającą dyrektywę Rady 93/13/EWG i dyrektywę Parlamentu Europejskiego i Rady 98/6/WE, 2005/29/WE oraz 2011/83/UE, Konsumentowi przysługuje prawo do reklamacji z tytułu rękojmi konsumenckiej.

2. Konsument ma prawo zgłosić reklamację z tytułu rękojmi konsumenckiej w sytuacji, gdy otrzymany towar jest niezgodny z zawartą umową, a zakupiony produkt posiada wadę fizyczną lub prawną, o której ani Konsument, ani Sprzedający nie wiedzieli o niej w chwili zawarcia Umowy Sprzedaży.

3.Aby towar mógł zostać uznany za zgodny z umową, powinien on: 

  1. być zgodny z opisem, ilością i kompletnością
  2. nadawać się do celów, do których zazwyczaj używa się towaru tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk (przykładowo, każdy młotek powinien nadawać się do wbijania nim gwoździ); 
  3. być przydatny do szczególnego celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę, a sprzedawca to zaakceptował 
  4. występować w takiej ilości i mieć takie cechy, w tym trwałość i bezpieczeństwo, a w odniesieniu do towarów z elementami cyfrowymi – również funkcjonalność i kompatybilność, jakie są typowe dla towaru tego rodzaju i których kupujący może zasadnie oczekiwać ; 
  5. być dostarczany z akcesoriami i instrukcjami, których dostarczenia kupujący może rozsądnie oczekiwać (np. gdy są one potrzebne do prawidłowego uruchomienia lub zamontowania towaru) 
  6. być takiej samej jakości jak próbka lub wzór, które sprzedawca udostępnił kupującemu przed zawarciem umowy, i odpowiadać opisowi takiej próbki lub takiego wzoru. 

W przypadku, gdy dostarczony towar nie będzie spełniał choćby jednego z powyższych kryteriów, Kupującemu będą przysługiwały uprawnienia wynikające z rękojmi konsumenckiej.  


4. Konsument ma prawo żądać obniżenia ceny, usunięcia wady, wymiany wadliwego produktu na nowy lub odstąpienia od umowy.

5. Reklamacje można złożyć w formie elektronicznej na adres biuro@a-medyczny.pl.


Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:

  • imię i nazwisko Klienta
  • adres zamieszkania Klienta
  • dane kontaktowe (nr telefonu i adres e-mail)
  • nazwę reklamowanego produktu
  • datę zakupu
  • krótki opis usterki
  • oczekiwania Klienta (wymiana/naprawa/obniżenie ceny/odstąpienie od umowy)


6. Po uzgodnieniu szczegółów ze Sklepem, Konsument dostarcza reklamowany towar wraz z oryginalnym paragonem fiskalnym lub fakturą VAT do Sklepu Medycznego Awicenna na adres: 91-334 Łódź, ul. Limanowskiego 121 na koszt Sprzedającego.

7. Sprzedający na rozpatrzenie reklamacji ma 14 dni od daty jej zgłoszenia i w tym czasie ma obowiązek powiadomić Konsumenta o dalszym postępowaniu reklamacyjnym. Zobowiązuje się on do:
a) wymiany produktu uszkodzonego/niepełnowartościowego na produkt naprawiony/pełnowartościowy lub zupełnie nowy
b) nieodpłatnej naprawy uszkodzonego produkty
c) zwrotu należności za reklamowany produkt (odstąpienie od umowy)
d) obniżenia ceny

8. W przypadku gdy zarówno wymiana, jak i naprawa towaru będą niemożliwe albo będą wiązały się z nadmiernymi kosztami, Sprzedający może odmówić realizacji obu tych żądań i zrealizować pozostałe możliwe rozwiązania (obniżenie ceny lub odstąpienia od umowy). Jest to możliwe dopiero wówczas, gdy wystąpi co najmniej jedna z następujących sytuacji: 

  1. Sprzedający odmówił zarówno wymiany, jak i naprawy towaru z uwagi na niemożliwość dokonania obu tych czynności albo ich nadmierną kosztowność; 
  2. Sprzedający nie usunął niezgodności towaru z umową zgodnie z przepisami o realizacji naprawy lub wymiany towaru ;
  3. Podjęta przez Sprzedającego próba usunięcia niezgodności zakończyła się niepowodzeniem;
  4. Brak zgodności towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia natychmiastowe obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy; 
  5. Z oświadczenia sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla kupującego.

9. W przypadku, gdy Kupujący zdecyduje się złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny, wskazana przez niego obniżona cena powinna być proporcjonalna do zakresu obniżenia wartości towaru na skutek wystąpienia niezgodności.

10. Po otrzymaniu oświadczenia kupującego, sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie zwrócić mu różnicę pomiędzy ceną pierwotną a ceną obniżoną (maksymalny termin na dokonanie zwrotu wynosi 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia).  

11. Jeżeli zamiast obniżenia ceny kupujący zdecyduje się odstąpić od umowy, powinien on złożyć sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu w dowolnej formie. Po złożeniu oświadczenia: 

  • Kupujący niezwłocznie odsyła towar na koszt Sprzedającego; 
  • Sprzedający zwraca kupującemu cenę towaru w terminie maksymalnie 14 dni od dnia otrzymania towaru lub dowodu jego odesłania. 

12. Odstąpienie od umowy przez Kupującego nie będzie możliwe wówczas, gdy niezgodność towaru z umową będzie nieistotna.

13. Konsument ma prawo do złożenia reklamacji z tytułu rękojmi konsumenckiej w ciągu 2 (dwóch) lat od daty dostarczenia danego towaru, a roszczenia Kupującego z tego tytułu mogą być dochodzone w terminie roku od dnia stwierdzenia wady. Oznacza to, że jeżeli wada towaru zostanie stwierdzona po upływie 2 lat od dnia jego dostarczenia, możliwość dochodzenia roszczeń wobec Sprzedającego będzie wyłączona. 

14. Sprzedający odpowiada jedynie za niezgodności istniejące w chwili dostarczenia towaru. 

15. Zgodnie z nowymi regulacjami, Sprzedający nie będzie ponosił odpowiedzialności z tytułu rękojmi konsumenckiej w przypadku, gdy przed zawarciem umowy poinformował Kupującego o niezgodnościach dotyczących towaru (np. jego uszkodzeniu lub wybrakowaniu), a Kupujący wyraźnie to zaakceptował poprzez oświadczenie o zakupie wadliwego towaru (np. w wiadomości e-mail).


IV. ZWROTY

1. Jeśli złożone zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, Konsument może z niego zrezygnować kontaktując się z Biurem Sklepu Awicenna e-mailowo (biuro@a-medyczny.pl) lub telefonicznie (510 080 783)

2. Zgodnie z dyrektywą 2011/83/UE Konsument ma prawo odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony towar, bez podania przyczyny, składając w terminie 14 dni kalendarzowych od daty doręczenia przesyłki pisemne zawiadomienie drogą mailową (biuro@a-medyczny.pl).

Zgłoszenie takie powinno zawierające:

  • nazwę zwracanego produktu
  • numer zamówienia
  • imię i nazwisko Klienta
  • adres zamieszkania
  • nr telefonu
  • adres e-mail
  • nr rachunku bankowego, na który zostanie przelana kwota za zwracany towar.


Do zwracanego towaru należy dołączyć Formularz Odstąpienia Od Umowy (warunek nie konieczny)


3. Warunkiem zwrotu towaru jest jego dostarczenie w terminie 14-tu dni kalendarzowych liczonych od daty doręczenia zamówionej przesyłki na adres:

Awicenna Sp.j.D.Zielińska-Ignaczak i Wspólnicy
91-334 Łódź
ul.Limanowskiego 121

4. Zgodnie z Nową Ustawą Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanego produktu będące wynikiem korzystania w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia cech, charakteru i funkcjonowania produktu.

5. Warunkiem zwrotu towaru jest paragon fiskalny lub faktura VAT na zakupiony produkt, który Konsument musi dołączyć do zwracanego produktu.

6. W razie odstąpienia od umowy towar dostarczany jest Sprzedającemu na koszt Konsumenta.

7. Sprzedający zobowiązany jest do zwrotu kosztów transportu poniesionych przez Konsumenta w chwili zakupu towaru. Jeśli Konsument wybrał sposób dostarczenia zamówienia inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia zamówienia oferowany przez nasz Sklep, Sprzedający nie ma obowiązku zwrotu Klientowi dodatkowych poniesionych przez niego kosztów.

8. Po otrzymaniu towaru i stwierdzeniu jego nieużywania zgodnie z pkt.4 części "ZWROTY" niniejszego Regulaminu, należna kwota zostanie  zwrócona przelewem bankowym, nie później niż 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu umowy, na rachunek, z którego dokonana była płatność lub inny wskazany przez Klienta. 

WAŻNE!
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów, w których:

I. przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu (np. wyroby kompresyjne t.j. rajstopy, pończochy i podkolanówki przeciwżylakowe)

II. przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

Zgodnie art. art. 38 pkt 5 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Klientowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu rzeczy. Informacja o braku prawa odstąpienia od umowy z ww. przyczyny jest zawarta w opisie produktu.

9. Produkty mogą posiadać gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Czas udzielenia gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów.



V. Postanowienia dotyczące Klientów niebędących Konsumentami obowiązujące od 01.01.2021 r.

 

1. Niniejszy punkt V. Regulaminu oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą wyłącznie Klientów niebędących Konsumentami.

2. Klient niebędący Konsumentem posiada prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia Umowy. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta niebędącego Konsumentem żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedającego.

3.  Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta niebędącego Konsumentem zostaje wyłączona.

4. W wypadku Klientów niebędących Konsumentami Sprzedający może wypowiedzieć Umowę Sprzedaży ze skutkiem natychmiastowym, bez wskazywania przyczyny, poprzez przesłanie Klientowi stosownego oświadczenia w dowolnej formie.

5. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności wobec Klienta niebędącego Konsumentem za wszelkie szkody, w tym utratę zysków, chyba że szkoda została spowodowana przez nich umyślnie.

6. W wypadku Klientów niebędących Konsumentami Sprzedający ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części, niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności.

7. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedającym, a Klientem niebędącym Konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedającego.

8. W/w Postanowień obowiązujących od 01.01.2021 r. nie stosuje się do Klientów będących osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą zawierającymi z Awicenna s.j.D.Zielińska-Ignaczak i Wspólnicy Umowę Sprzedaży bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej Umowy Sprzedaży wynika, że nie posiada ona dla Klienta charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej, określonego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, z wyjątkiem pkt.4 Postanowień. Klientom tym przysługuje również uprawnienie do odstąpienia od Umowy Sprzedaży, na zasadach przewidzianych dla Konsumenta w części "ZWROTY" Regulaminu.

VI. Opinie

1. Opinie o produktach i Sklepie są uzyskiwane poprzez wyrażenie zgody przez Klienta w końcowej fazie składania zamówienia, a akceptacja tych warunków jest jednoznaczna ze zgodą na otrzymanie przez portal Ceneo.pl wiadomości mailowej, za pośrednictwem której Klient może, lecz nie musi wyrazić swoją opinię na temat zakupionych produktów lub/i Sklepu w programie "Zaufane opinie". W/w opinie są widoczne tylko na platformie ceneo.pl. 

2. Opinie o samych produktach Klient może wystawić na poziomie każdego produktu na stronie Sklepu. Każda opinia przed zatwierdzeniem będzie weryfikowana i zatwierdzona tylko i wyłącznie w przypadkach, gdy zostanie wystawiona przez Klienta, który rzeczywiście zakupił ten produkt w naszym Sklepie, a recenzowany produkt widnieje w historii jego zakupów.



Dane do przelewu: 

Awicenna s.j.D.Zielińska-Ignaczak i Wspólnicy
91-334 Łódź ul.Limanowskiego 121

ING Bank Śląski S.A. nr konta: 23 1050 1461 1000 0022 0260 7806