Nasza strona używa plików cookie.

Korzystanie z witryny oznacza zgodę na zapisywanie plików cookie na dysku użytkownika w zależności od konfiguracji przeglądarki.

zobacz więcej
close

1. Istnieją 4 możliwości otrzymania towarów zamówionych w naszym sklepie internetowym:

* Odbiór osobisty w naszej Aptece "Awicenna" bez żadnych dodatkowych kosztów:

  • Łódź, ul. Limanowskiego 121 zobacz mapę pn. - pt. w godz. 8.00 - 21.00, sb. 8.00 - 15.00

Sklep informuje Klienta o terminie odbioru towaru drogą mailową lub telefonicznie. Zamówienie należy odebrać w ciągu 14 dni od otrzymania informacji o możliwości odbioru produktu. Zamówienie, które nie zostanie odebrane w wyznaczonym terminie zostanie anulowane.

Dostawa za pośrednictwem firmy kurierskiej Inpost (24h od momentu odbioru paczki przez kuriera):

  • koszt przesyłki 12 PLN (przedpłata na konto przelewem tradycyjnym lub przez Dotpay)
  • koszt przesyłki 16 PLN (płatność gotówką przy odbiorze)


* Dostawa za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD (24h od momentu odbioru paczki przez kuriera):

  • koszt przesyłki 15 PLN (przedpłata na konto przelewem tradycyjnym lub przez Dotpay)
  • koszt przesyłki 20 PLN (płatność gotówką przy odbiorze)

* Dostawa za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL (24h od momentu odbioru paczki przez kuriera):

  • koszt przesyłki 14 PLN (przedpłata na konto przelewem tradycyjnym lub przez Dotpay)
  • koszt przesyłki 20 PLN (płatność gotówką przy odbiorze)

*  Odbiór przesyłki w punktach DHL Parcel i DHL Locker (1-2 dni od momentu odbioru paczki przez kuriera):

  • koszt przesyłki 12 PLN (przedpłata na konto przelewem tradycyjnym lub przez Dotpay)
  • koszt przesyłki 15 PLN (płatność przy odbiorze kartą lub gotówką w wybranych punktach)

1a. Sieć punktów DHL Parcel to ponad 6500 punktów nadania i odbioru, w skład których wchodzą m.in.: stacje benzynowe, sklepy i salony prasowe. Strategicznymi partnerami DHL Parcel są Żabka, Freshmarket, Inmedio, Relay, 1minute, Shell.

img.1536243621393.sly.410.medium.png

Maksymalna waga paczki DHL Parcel to 25kg, a jej wymiary nie mogą przekroczyć: 80 x 60 x 60 cm.

Zaznaczamy, że nie każdy punkt obsługuje paczki pobraniowe. Wybrane Sklepy Żabka oferują możliwość płatności kartą lub gotówką. Opcja formy płatności widoczna jest przy wyborze danego punktu odbioru.

Odbiór przesyłki w punktach DHL Parcel:

I. Wybierasz Twój najbliższy punkt podczas składania zamówienia lub gdy korzystasz z przekierowania paczki do odbioru w innym miejscu.

II. Otrzymujesz powiadomienie e-mail/sms o możliwości odbioru, gdy przesyłka trafia do punktu. W wiadomości przesyłamy także kod PIN, niezbędny do odbioru.

III. Paczka czeka na Ciebie aż 7 dni kalendarzowych. Odbierzesz ją po podaniu kodu PIN z sms i numeru telefonu.


IV. Możesz przekazać wybranej osobie kod PIN oraz Twój numer telefonu.  Stanowią one upoważnienie do odbioru Twojej przesyłki.

1b. Sieć punktów DHL Parcel uzupełniają automaty paczkowe DHL Locker, zlokalizowane w dużych miastach w Polsce, m.in. w sieci niektórych sklepów Biedronka. Automaty są dostępne wewnątrz sklepów, a odbiór przesyłek jest możliwy wyłącznie w godzinach pracy danego sklepu, czy marketu.

Wyboru automatu DHL Locker możesz dokonać:

- gdy korzystasz z usługi Przekieruj paczkę;
- gdy wybierzesz tę formę dostawy w naszym sklepie - Twoją przesyłkę odbierzesz już następnego dnia roboczego po jej nadaniu.

Maksymalna waga paczki DHL Parcel to 25kg, a jej wymiary nie mogą przekroczyć: 60 x 40 x 40 cm.

Odbiór przesyłki w automatach DHL Locker:

I. Wybierasz Twój najbliższy automat podczas składania zamówienia lub gdy korzystasz z przekierowania paczki do odbioru w innym miejscu.

II. Otrzymujesz powiadomienie e-mail/sms o możliwości odbioru, gdy przesyłka trafia do automatu. W wiadomości przesyłamy także kod PIN, niezbędny do odbioru. Po wpisaniu cyfr kodu PIN i numeru telefonu drzwiczki od schowka z Twoją paczką otworzą się, a paczkę można odebrać.

III. Paczka czeka na Ciebie aż 7 dni kalendarzowych. Odbierzesz ją po podaniu kodu PIN z sms i numeru telefonu.

2. Wybór przewoźnika uzależniony jest od wymiarów paczek. Produkty gabarytowe, tj. wózki inwalidzkie, podpórki, balkoniki, kule laski, trójnogi czy czwórnogi wysyłane są tylko za pośrednictwem kuriera DPD. 

3. Przy zamówieniu powyżej 400 PLN koszty dostawy pokrywa a-medyczny.pl, w przypadku wyboru dowolnej formy dostawy

4. Jeśli Klient chce otrzymać fakturę VAT, musi umieścić taką informację przy składaniu zamówienia w rubryce "Uwagi" lub zawiadomić o tym drogą mailową na adres biuro@a-medyczny.pl

5. Czas realizacji zamówienia trwa 1-3 dni roboczych licząc od dnia zawarcia umowy i zależny jest od czasu zaksięgowania kwoty (w przypadku płatności przelewem) oraz skompletowania i przygotowania paczki do wysyłki. Może on trwać dłużej niż 3 dni robocze, o czym Klient zostanie poinformowany telefonicznie lub drogą mailową. Sprzedawca jest zobowiązany wydać rzecz Kupującemu nie później niż 30 dni od dnia zawarcia umowy.

6. Maksymalna waga 1 paczki 31,5kg. Maksymalne wymiary paczki to 100 x 60 x 40cm. Jeśli całkowita waga zamówienia przekroczy któryś z powyższych parametrów, Klient w trakcie składania zamówienia będzie miał do wyboru tylko i wyłącznie odbiór osobisty w w/w punktach odbioru. Jeśli Kupujący będzie zainteresowany inną formą dostawy niż odbiór osobisty proszony jest o kontakt z biurem Sklepu drogą elektroniczną pod biuro@a-medyczny.pl w celu uzgodnienia formy dostawy i ewentualnych kosztów przesyłki.


7. Dane do przelewu:

Awicenna s.j.D.Zielińska-Ignaczak i Wspólnicy
91-334 Łódź ul.Limanowskiego 121

ING Bank Śląski S.A. nr konta: 23 1050 1461 1000 0022 0260 7806