Nasza strona używa plików cookie.

Korzystanie z witryny oznacza zgodę na zapisywanie plików cookie na dysku użytkownika w zależności od konfiguracji przeglądarki.

zobacz więcej
close

PŁATNOŚCI I DOSTAWA 

1. Istnieją 3 sposoby opłacenia zamówienia:

* Płatność przy odbiorze (za pobraniem) – zapłata gotówką Kurierowi Inpost przy odbiorze paczki

* Przelew tradycyjny - poprzez samodzielne logowanie do banku internetowego lub w placówce banku. Po złożeniu zamówienia, na podany adres e-mail Klient otrzymuje link z prośbą o potwierdzenie zamówienia wraz z numerem rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym Awicenna S.j.D.Zielińska-Ignaczak i Wspólnicy zamówienie jest przekazywane do realizacji. Klient zobowiązany jest do zapłaty ceny za zamówiony produkt, w tym za koszty dostawy, nie później niż w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy

* Bezpieczne płatności online:

  • Karty płatnicze
  • Przelewy transferowe i e-przelewy
  • PayPal


2. Po zatwierdzeniu koszyka Klient przeniesiony zostaje do strony Dotpay.pl, gdzie wybiera sposób płatności elektronicznej, a następnie jest przeniesiony do strony logowania swojego banku. Pola przelewu uzupełnione są automatycznie według zamówienia, a przelew wymaga jedynie zatwierdzenia przez posiadacza konta. Po zatwierdzeniu transakcji Klient przenoszony jest z powrotem do Sklepu i szczegółów zamówienia. Zapłata w systemie Dotpay stanowi jednocześnie potwierdzenie zamówienia.

Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Dotpay.pl.


3.  Istnieją 3 formy odbioru towarów zamówionych w naszym sklepie internetowym:

* Odbiór osobisty w naszej Aptece "Awicenna" bez żadnych dodatkowych kosztów:

  • Łódź, ul. Limanowskiego 121 zobacz mapę pn. - pt. w godz. 8.00 - 20.00, sb. 8.00 - 15.00

Sklep informuje Klienta o terminie odbioru towaru drogą mailową lub telefonicznie. Zamówienie należy odebrać w ciągu 14 dni od otrzymania informacji o możliwości odbioru produktu. Zamówienie, które nie zostanie odebrane w wyznaczonym terminie zostanie anulowane.

Dostawa za pośrednictwem firmy kurierskiej Inpost (24h od momentu odbioru paczki przez kuriera):

  • koszt przesyłki 12 PLN (przedpłata na konto przelewem tradycyjnym lub przez Dotpay)
  • koszt przesyłki 16 PLN (płatność gotówką przy odbiorze)

Dostawa do Paczkomatu Inpost (24h od momentu odbioru paczki przez kuriera):

  • koszt przesyłki 12 PLN (przedpłata na konto przelewem tradycyjnym lub przez Dotpay)
  • DARMOWA DOSTAWA od 250 PLN (tyko przedpłata i tylko odbiór w Paczkomacie) po wpisaniu w koszyku kodu: Paczkomat250 w części KUPONY w trakcie składania zamówienia.

4. Wybór przewoźnika może być uzależniony od wymiarów paczek. 

5. Przy zamówieniu powyżej 400 PLN koszty dostawy pokrywa a-medyczny.pl, w przypadku wyboru dowolnej formy dostawy. DARMOWA DOSTAWA obowiązuje od 250 PLN (tyko przedpłata i tylko odbiór w Paczkomacie).


6. Jeśli Klient chce otrzymać fakturę VAT w formularzu zamówienia powinien podać NIP lub umieścić taką informację w rubryce UWAGI.

7. Czas realizacji zamówienia trwa 1-5 dni roboczych licząc od dnia zawarcia umowy i zależny jest od czasu zaksięgowania kwoty (w przypadku płatności przelewem) oraz skompletowania i przygotowania paczki do wysyłki. Może on trwać dłużej niż 3 dni robocze, o czym Klient zostanie poinformowany telefonicznie lub drogą mailową. Sprzedawca jest zobowiązany wydać rzecz Kupującemu nie później niż 30 dni od dnia zawarcia umowy.

8. Maksymalna waga 1 paczki to 25kg przy wysyłce do Paczkomatu oraz 30kg przy pozostałych przesyłkach. Maksymalne wymiary paczki to 100 x 60 x 40cm. Jeśli całkowita waga zamówienia przekroczy któryś z powyższych parametrów, Klient w trakcie składania zamówienia będzie miał do wybory tylko i wyłącznie odbiór osobisty w w/w punktach odbioru. Jeśli Kupujący będzie zainteresowany inną formą dostawy niż odbiór osobisty proszony jest o kontakt z biurem Sklepu drogą elektroniczną pod biuro@a-medyczny.pl w celu uzgodnienia formy dostawy i ewentualnych dodatkowych kosztów przesyłki.

9. Sklep realizując zamówienia, dostarcza towar na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Jeśli Klient jest zainteresowany wysyłką poza granice naszego kraju proszony jest o kontakt z Biurem Obsługi Klienta biuro@a-medyczny.pl

10. Sprzedający ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia powstałe w transporcie.

11. W przypadku przesyłki kurierskiej Klient proszony jest o sprawdzenie zawartości paczki w obecności Kuriera, a w przypadku jej uszkodzenia o spisanie protokołu szkody.



Dane do przelewu:

Awicenna s.j.D.Zielińska-Ignaczak i Wspólnicy
91-334 Łódź ul.Limanowskiego 121

ING Bank Śląski S.A. nr konta: 23 1050 1461 1000 0022 0260 7806