Nasza strona używa plików cookie.

Korzystanie z witryny oznacza zgodę na zapisywanie plików cookie na dysku użytkownika w zależności od konfiguracji przeglądarki.

zobacz więcej
close
REGULAMIN SKLEPU

1. Sklep internetowy dostępny pod domeną a-medyczny.pl jest własnością firmy Awicenna Sp.J. D.Zielińska-Ignaczak i Wspólnicy mieszczącej się w Łodzi przy ul.Limanowskiego 121. tel:42 651-29-05
NIP:726-000-62-85 REGON:470747953
KRS 0000157983 Sąd Rejonowy dla Łodzi Śródmieście w Łodzi XX Wydział Krajowego Rejestru Sądowego.

2. Sklep prowadzi sprzedaż detaliczną na pośrednictwem sieci Internet.

3. Zamówienia przyjmowane są za pośrednictwem strony internetowej www.a-medyczny.pl lub e-mailowo pod adresem biuro@a-medyczny.pl. Pod tym samym adresem e-mail Klienci mogą się kontaktować ze Sklepem.

4. Zamówienia produktu z naszego sklepu internetowego można dokonać po kliknięciu KUPUJĘ a następnie ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY. Po wybraniu metody płatności i przesyłki należy wpisać dane zamawiającego. Należy podać nazwę klienta, dokładny adres, adres wysyłki (jeśli inny niż podany wcześniej) i numer telefonu. Jeśli Klient chce otrzymać fakturę VAT powinien podać również NIP lub umieścić taką informację w formularzu w rubryce UWAGI.

5. Jeśli Klient chce zostać stałym Użytkownikiem musi wpisać hasło oraz je powtórzyć. Tworzone jest wtedy Konto Użytkownika, na którym gromadzone są dane oraz informacje o Kliencie dotyczące jego działań na a-medyczny.pl. Z chwilą potwierdzenia rejestracji dochodzi do zawarcia umowy dotyczącej prowadzenia Konta pomiędzy Klientem, a Awicenna s.j.D.Zielińska-Ignaczak i Wspólnicy, której przedmiotem są usługi świadczone przez a-medyczny.pl na warunkach określonych w Regulaminie.

6. Dane osobowe naszych Klientów objęte są rejestracją w GIODO:
Nr księgi: 124383
Nr zgł.: 019888/2012

7. Świadczenie usług w ramach Konta na a-medyczny.pl ma charakter bezterminowy. Klient ma prawo zlikwidować swoje Konto, w każdej chwili poprzez wysłanie wiadomości e-mail na biuro@a-medyczny.pl z prośbą o jego usunięcie. Powyższe nie dotyczy sytuacji, w których Awicenna s.j.D.Zielińska-Ignaczak i Wspólnicy jest w trakcie realizacji zamówienia złożonego przez Klienta, kiedy skutek rozwiązania umowy nastąpi z chwilą zrealizowania zamówienia.

8. Po złożeniu zamówienia na podany w formularzu rejestracyjnym adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z prośbą o potwierdzenie zamówienia. Aby zamówienie zostało zrealizowane należy kliknąć w podany link. Zamówienie niepotwierdzone w ciągu 14 dni będzie anulowane.

9. Podane ceny towarów są cenami jednostkowymi brutto (zawierają podatek VAT).

10. Ceny produktów mogą ulec zmianie w momencie wyczerpania zapasów lub zmiany cenników producentów, o czym Klient zostanie niezwłocznie powiadomiony po złożeniu zamówienia przez pracownika naszego sklepu.

11. Opisy produktów znajdujące się na stronie internetowej sklepu, ich właściwości oraz działanie pochodzą od ich producentów lub dystrybutorów.

12. Produkty przedstawione na zdjęciach są produktami oryginalnymi, jednak mogą różnić się od otrzymanych w przesyłce ze względu na zmieniony przez producenta wygląd czy wielkość opakowania, jak również dołączenie gratisów.

13. Wszystkie produkty dostępne w a-medyczny.pl są fabrycznie nowe i wolne od wad fizycznych i prawnych. Za wszelkie wady produktu odpowiada Awicenna sp.j.D.Zielińska-Ignaczak i Wspólnicy.

14. Umowa zawarta pomiędzy Klientem a Awicenna sp.j. D.Zielińska-Ignaczak i Wspólnicy dotycząca zakupu danego produktu w a-medyczny.pl jest terminowa i trwa przez okres realizacji zamówienia. Miejscem spełnienia świadczenia związanego z zakupem produktów w a-medyczny.pl jest adres dostawy wskazany przez Klienta, z wyjątkiem zamówień odbieranych osobiście, gdzie miejscem spełnienia świadczenia jest Apteka Awicenna mieszcząca się w Łodzi przy ul.Limanowskiego 121.

15. Istnieją 3 sposoby opłacenia zamówienia:

* Płatność przy odbiorze (za pobraniem) – zapłata gotówką Kurierowi GLS lub pracownikowi Poczty Polskiej przy odbiorze paczki

* Przelew tradycyjny - poprzez samodzielne logowanie do banku internetowego lub w placówce banku. Po złożeniu zamówienia, na podany adres e-mail Klient otrzymuje link z prośbą o potwierdzenie zamówienia wraz z numerem rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym Awicenna S.j.D.Zielińska-Ignaczak i Wspólnicy zamówienie jest przekazywane do realizacji. Klient zobowiązany jest do zapłaty ceny za zamówiony produkt, w tym za koszty dostawy, nie później niż w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy

* Bezpieczne płatności online:
  • Karty płatnicze
  • Przelewy transferowe i e-przelewy

Po zatwierdzeniu koszyka Klient przeniesiony zostaje do strony Dotpay.pl, gdzie wybiera sposób płatności elektronicznej, a następnie jest przeniesiony do strony logowania swojego banku. Pola przelewu uzupełnione są automatycznie według zamówienia, a przelew wymaga jedynie zatwierdzenia przez posiadacza konta. Po zatwierdzeniu transakcji Klient przenoszony jest z powrotem do Sklepu i szczegółów zamówienia. Zapłata w systemie Dotpay stanowi jednocześnie potwierdzenie zamówienia.

Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Dotpay.pl.


16. Istnieją 3 formy odbioru towarów zamówionych w naszym sklepie internetowym:

* Odbiór osobisty w Aptece "Awicenna" bez żadnych dodatkowych kosztów dostawy:

  • Łódź, ul. Limanowskiego 121
pn. - nd. w godz. 8 - 22


Sklep informuje Klienta o terminie odbioru towaru drogą mailową lub telefonicznie. Zamówienie należy odebrać w ciągu 14 dni od otrzymania informacji o możliwości odbioru produktu. Zamówienie, które nie zostanie odebrane w wyznaczonym terminie zostanie anulowane.

* Dostarczenie za pośrednictwem Poczty Polskiej (Pocztex Kurier 48) (1-2 dni robocze od nadania paczki):

  • koszt przesyłki 11 PLN (płatność przelewem)
  • koszt przesyłki 13,50 PLN (płatność gotówką przy odbiorze)

* Dostarczenie za pomocą Poczty Polskiej (Odbiór na Poczcie lub stacji Orlen) (1-2 dni robocze od nadania paczki):
http://odbiorwpunkcie.poczta-polska.pl/
  • koszt przesyłki 6,99 PLN (płatność przelewem)
  • koszt przesyłki 9,99 PLN (płatność gotówką przy odbiorze)

* Doręczanie za pomocą firmy kurierskiej DPD (24h od momentu odbioru paczki przez kuriera):
  • koszt przesyłki 14 PLN (płatność przelewem)
  • koszt przesyłki 16 PLN (płatność gotówką przy odbiorze)


17. Przy zamówieniu powyżej 400 PLN koszty dostawy pokrywa a-medyczny.pl.

18. Jeśli Klient chce otrzymać fakturę VAT w formularzu zamówienia powinien podać NIP lub umieścić taką informację w rubryce UWAGI.

19. Czas realizacji zamówienia trwa 1-3 dni roboczych licząc od dnia zawarcia umowy i zależny jest od czasu zaksięgowania kwoty (w przypadku płatności przelewem) oraz skompletowania i przygotowania paczki do wysyłki. Może on trwać dłużej niż 3 dni robocze, o czym Klient zostanie poinformowany telefonicznie lub drogą mailową. Sprzedawca jest zobowiązany wydać rzecz Kupującemu nie później niż 30 dni od dnia zawarcia umowy.

20. Maksymalna waga 1 paczki 30kg. Maksymalne wymiary paczki to 100 x 60 x 40cm. Jeśli całkowita waga zamówienia przekroczy któryś z powyższych parametrów, Klient w trakcie składania zamówienia będzie miał do wybory tylko i wyłącznie odbiór osobisty w w/w punktach odbioru. Jeśli Kupujący będzie zainteresowany inną formą dostawy niż odbiór osobisty proszony jest o kontakt z biurem Sklepu drogą elektroniczną pod biuro@a-medyczny.pl w celu uzgodnienia formy dostawy i ewentualnych kosztów przesyłki.

21. Sklep realizując zamówienia, dostarcza towar na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Jeśli Klient jest zainteresowany wysyłką poza granice naszego kraju proszony jest o kontakt z Biurem Obsługi Klienta biuro@a-medyczny.pl

22. Sprzedający ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia powstałe w transporcie.

23. Produkty mogą posiadać gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Czas udzielenia gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów.

24. Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z zapoznaniem się z regulaminem sklepu.

25. Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez Awicenna sp.j.D.Zielińska-Ignaczak i Wspólnicy w ramach a-medyczny.pl będą rozstrzygane przez sądy powszechne. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. Więcej informacji dot. rozstrzygania sporów znajduje się pod adresem: www.uokik.gov.pl, dalej 'Rozstrzyganie sporów konsumenckich'.

26. W przypadku przesyłki kurierskiej Klient proszony jest o sprawdzenie zawartości paczki w obecności Kuriera, a w przypadku jej uszkodzenia o spisanie protokołu szkody.



REKLAMACJE

1. Na podstawie nowej ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827), od 25.12.2014 r. konsumentom przysługuje prawo do reklamacji z tytułu rękojmi.

2. Konsument ma prawo zgłosić reklamację z tytułu rękojmi w sytuacji, gdy zakupiony produkt posiada wadę fizyczną lub prawną, a konsument nie wiedział o niej w chwili zawarcia Umowy Sprzedaży.

3. Klient ma prawo żądać obniżenia ceny, usunięcia wady, wymiany wadliwego produktu na nowy lub odstąpienia od umowy.

4. Reklamacje z tytułu rękojmi można złożyć w formie elektronicznej na adres biuro@a-medyczny.pl.
Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
  • imię i nazwisko Klienta
  • adres zamieszkania Klienta
  • dane kontaktowe (nr telefonu i adres e-mail)
  • nazwę reklamowanego produktu
  • datę zakupu
  • krótki opis usterki

5. Sklep rozpoznaje reklamację w ciągu 14 dni od daty jej zgłoszenia. Jeśli uzna reklamację za uzasadnioną i uzgodni z Klientem wysyłkę nowego lub naprawionego produktu, wszelkie koszty dostawy ponosi Sprzedający.

6. Po uzgodnieniu szczegółów ze Sklepem Klient dostarcza reklamowany towar wraz z oryginalnym paragonem fiskalnym lub fakturą VAT do Sklepu Medycznego Awicenna na adres: 91-334 Łódź, ul.Limanowskiego 121 na koszt Sprzedającego.

7. Sprzedający na rozpatrzenie reklamacji ma 14 dni od daty jej zgłoszenia i w tym czasie ma obowiązek powiadomić Klienta o dalszym postępowaniu reklamacyjnym. Zobowiązuje się do:
a) wymiany produktu uszkodzonego/niepełnowartościowego na produkt naprawiony/pełnowartościowy lub zupełnie nowy
b) nieodpłatnej naprawy uszkodzonego produkty
c) zwrotu należności za reklamowany produkt
d) obniżenia ceny

8. Klient ma prawo do złożenia reklamacji z tytułu rękojmi w ciągu 2 (dwóch) lat od daty wydania mu danego towaru.



ZWROTY

1. Jeśli złożone przez Klienta zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, Klient może z niego zrezygnować kontaktując się z Biurem Sklepu Awicenna e-mailowo (biuro@a-medyczny.pl) lub telefonicznie (42 651-29-05)

2. Zgodnie z dyrektywą 2011/83/UE Klienci naszego sklepu internetowego mają prawo odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony towar, bez podania przyczyny, składając w terminie 14 dni kalendarzowych od daty doręczenia przesyłki pisemne zawiadomienie drogą mailową (biuro@a-medyczny.pl).

Zgłoszenie takie powinno zawierające:
  • nazwę zwracanego produktu
  • numer zamówienia
  • imię i nazwisko Klienta
  • adres zamieszkania
  • nr telefonu
  • adres e-mail
  • nr rachunku bankowego, na który zostanie przelana kwota za zwracany towar.

Do zwracanego towaru należy dołączyć Formularz Odstąpienia Od Umowy wg poniższego wzoru lub wygenerować go za pośrednictwem portaluprawokonsumenckie.pl


FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY:

Awicenna Sp.j.D.Zielińska-Ignaczak i Wspólnicy
91-334 Łódź
ul.Limanowskiego 121

Ja............................................................... niniejszym informuję o odstąpieniu od umowy sprzedaży produktu/produktów...............................................
numer zamówienia.................................................
data zawarcia umowy (złożenia zamówienia)........................
data odbioru.....................................................

Imię i nazwisko..................................................
Adres............................................................
Data.............................................................


3. Warunkiem zwrotu towaru jest jego dostarczenie w terminie 14-tu dni kalendarzowych liczonych od daty doręczenia zamówionej przesyłki na adres:

Awicenna Sp.j.D.Zielińska-Ignaczak i Wspólnicy
91-334 Łódź
ul.Limanowskiego 121

4. Zgodnie z Nową Ustawą Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanego produktu będące wynikiem korzystania w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia cech, charakteru i funkcjonowania produktu.

5. Warunkiem zwrotu towaru jest paragon fiskalny lub faktura VAT na zakupiony produkt, który Klient musi dołączyć do zwracanego produktu.

6. W razie odstąpienia od umowy towar dostarczany jest Sprzedającemu na koszt Klienta.

7. Sprzedający zobowiązany jest do zwrotu kosztów transportu poniesionych przez Klienta w chwili zakupu towaru. Jeśli Klient wybrał sposób dostarczenia zamówienia inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia zamówienia oferowany przez nasz Sklep, Sprzedający nie ma obowiązku zwrotu Klientowi dodatkowych kosztów poniesionych przez Klienta.

8. Po otrzymaniu towaru i stwierdzeniu jego nieużywania zgodnie z pkt.4 części "ZWROTY" niniejszego Regulaminu, należna kwota obejmująca cenę towaru wraz z kosztami wysyłki towaru do Klienta zostanie niezwłocznie zwrócona przelewem bankowym, nie później niż 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu umowy, na rachunek wskazany przez Klienta, chyba że Strony postanowią inaczej.


WAŻNE!
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów, w których:

I. przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

II. przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.



Dane do przelewu: 

Awicenna s.j.D.Zielińska-Ignaczak i Wspólnicy
91-334 Łódź ul.Limanowskiego 121

ING Bank Śląski S.A. nr konta: 23 1050 1461 1000 0022 0260 7806